Met een verplichte jaarrekening verantwoord je als bedrijf je werking aan de buitenwereld. Niet iedereen houdt evenveel van cijfertjes – schuldig! – dus koppel je er graag een verhalender luik aan: het jaarverslag. Klare taal en duidelijke verwezenlijkingen, daar houden copywriters van, net zoals je stakeholders.
Eigen lof stinkt, maar terecht trots zijn op je resultaten is helemaal oké. Die fierheid deel je graag met de wereld. Een jaarverslag is de ideale manier om dat te doen. Maak het meeslepend, ludiek en enthousiasmerend. Zelf geen kaas gegeten van wervend schrijven? Geen probleem. Jij de input, wij de tekst.
Op een jaar kan veel gebeuren. Zeker binnen een onderneming. Orde scheppen in de overload aan interessante weetjes, harde cijfers en gegevens van diverse afdelingen binnen je bedrijf is geen evidente klus. Het goede nieuws? Het Bliksem-team houdt van puzzelen. Ook met jouw input. We analyseren, structureren en brengen alles samen in een logisch geheel, dat leest als een trein.
Graag.