Wat een fundering is voor een huis en een goeie fond voor een feestende puber, dat is een interview voor je copywriting: een stevige basis waar je heel wat kanten mee op kan. We geven alvast 5 inspirerende voorbeelden. Maar zoals altijd geldt ‘The sky is the limit’, dus daag ons vooral uit. Daar houden we van.
Je prijst je eigen product of dienst vol passie aan. Logisch ook. Je bedrijf is je hart. En toch zijn potentiële klanten sneller overtuigd als ze het van iemand anders horen. Een ‘neutrale’ bron die zijn ervaring deelt, zeg maar. Een interview met een tevreden klant biedt de leidraad voor een testimonial die goud waard is.
Of het nu voor een vakblad, je eigen bedrijfsmagazine, een gemeenteblad of een uitgebreide brochure is: met een reportage kan je alle kanten uit. Ga je voor “Een dag in het leven van…” of laat je iemand honderduit over zijn zotste avontuur vertellen? We halen de spreekwoordelijke pieren met plezier uit zijn of haar neus.
Kort en krachtig. Het zijn de kernwoorden voor een efficiënte social media strategie. Met prikkelende quotes laat je je fans even stilstaan bij je merk. Zelf houden we ervan om korte passages uit onze teksten te delen via Facebook. Zo krijg je meteen zicht op waar we ons mee bezig houden. In vogelvlucht weliswaar.
Een toegankelijke website weet alles te vertellen in begrijpbare taal. Op maat van je doelpubliek. En liefst ook op maat van Google. Natuurlijk weet niemand zo goed wat je doet als jij zelf. Daarom is een uitgebreid interview de ideale manier om ons volledig te briefen. Zodat wij de info kunnen omzetten in wervende webcopy, die scoort in de zoekresultaten.
Met een folder maak je je (potentiële) klanten warm voor je bedrijf in het algemeen of specifieke producten, diensten of acties. De snedige zinsbouw en verleidelijk taal, daar zorgen wij voor. De informatie? Die krijgen we van jou. Via een gericht interview, tiens.
Zin gekregen in een kopje copy? We gaan met plezier voor je aan de slag. Gewapend met papier, pen en scherpe vragen.
Een nieuwsbrief is directer, persoonlijker en converteert beter dan sociale media. Waar wacht je op?
Laat die puntenslijper in de kast. Je hebt je scherpe pen al gevonden.